שינויים דרמטיים לאחר התקיפות בסוריה: איראן החלה לצמצם את כוחותיה

    קובי פינקלר No Comments on שינויים דרמטיים לאחר התקיפות בסוריה: איראן החלה לצמצם את כוחותיה

    גורמים ביטחוניים: לראשונה מאז שאיראן נכנסה לסוריה היא מצמצמת את כוחותיה שם ומפנה בסיסים. לפי המידע המצוי בידי כוחות הביטחון, איראן הפכה 'מנכס עבור סוריה, לנטל'. שר הביטחון: "חיילים איראניים שבאים לאדמת סוריה – דמם בראשם"

    צילום: פלאש 90
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הלחץ הצבאי ההולך וגובר נותן את אותותיו בשטח: לאחר שנים בהם איראן ניסתה להתבסס כל כחוה בסוריה ולהקים כוח צבאי משמעותי במדינה כנגד ישראל, החלה איראן לצמצם את כוחותיה באופן דרמטי במדינה. מסתבר כי איראן הפכה מנכס לנטל עבור הסורים.

    הגורמים אומרים לכתבנו שישראל תגביר בעתיד הקרוב את הלחץ על איראן עד ליציאתה מסוריה כשלפי הפרסומים הזרים, ישנו זינוק משמעותי במספר התקיפות שיוחסו לישראל, כשאותן תקיפות נעשות לא רק בגבול ישראל סוריה אלא עמוק בתוך שטח האויב, כשמטרות התקיפות ממוקדות בנוכחות איראנית בשטח ובמפקדות איראניות ולא רק בסיכול הברחות.

    בנוסף לכל אלו מתברר שנרשמה ירידה משמעותית בהיקף טיסות המטען (הברחות אמל״ח) האיראניות לסוריה בחצי השנה ואיראן כאמור, פינתה מספר בסיסים שלה בסוריה.

    מנתוני צילומי לויין בשטח ניתן לראות שאיראן צמצמה באופן משמעותי את היקף נוכחות האיראנים בסוריה.

    ובתוך כך שר הביטחון, נפתלי בנט אומר; "אנחנו נחושים, נחושים יותר, ואני אגיד לכם למה – בשביל איראן, סוריה זו הרפתקה רחוקה 1,000 קילומטר מהבית, בשבילנו זה החיים. אנחנו הרבה יותר נחושים. חיילים איראניים שבאים לאדמת סוריה ופועלים בה, דמם בראשם. הם מסכנים את חייהם, משלמים בחייהם וימשיכו ביתר שאת. אנחנו לא נוותר ולא נאפשר הקמת בסיס איראני קדמי בסוריה".



    0 תגובות